Od Samanty CD. Stiles (5)

Od Samanty Cd. Stiles

- Idiota - mruknęłam pod nosem - Możesz przynieść mi moje czarne leginsy. Są w mojej szafie - krzyknęłam i usiadłam na ziemi czekając, aż chłopak wróci.
Zamknęłam oczy i chyba troszeczkę mi się zasnęło.

Kiedy się obudziłam zobaczyłam, że leżę przykryta kołdrą w łóżku Stilesa. Podniosłam się i rozejrzałam dookoła.
- Śpiąca królewna w końcu się obudziła !- usłyszałam tuż obok siebie szept chłopaka
- Ku*wa ! - krzyknęłam podskakując delikatnie
Chłopak wybuchł śmiechem
- Idioto ! - krzyknęłam - Przestraszyłam się ! - uderzyłam go poduszką
- Zauważyłem. Szkoda, że nie widziałaś swojej miny. - chłopak dalej się śmiał
- Wracam do siebie - warknęłam i podniosłam się kierując do drzwi
- Będziesz paradować po korytarzu bez spodni ? - doszedł o mnie głos Stiles'a
- Zabawny jesteś. - syknęłam i odwróciłam się w jego stronę
- Masz ładne nogi - uśmiechnął się szeroko
Wydałam z siebie zmęczone westchnienie i usiadłam na łóżku.
- Wiem - posłałam w jego stronę ironiczny uśmieszek - Przyniosłeś mi te leginsy ? - spytałam przenosząc na niego wzrok
- Nie. - zaśmiał się i pokazał mi język
- Powierzyć coś facetowi... - pokręciłam ze zrezygnowaniem głową i weszłam pod kołdrę
- Dobranoc, księżniczko - powiedział
- Zaraz cie je*nę tą poduszką - warknęłam i wtuliłam się w poduszkę.
- I tak wiem, że mnie kochasz - rzekł i poszedł do łazienki

< Stiles ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga!