Od Michaela Cd. Amanda (3)

Poszedłem do swojego pokoju i od razu wszedłem pod prysznic. Po piętnastu minutach wyszedłem i wysuszyłem włosy, a następnie założyłem bokserki, ale nigdzie nie mogłem znaleźć reszty ubrania. Szybko wymknąłem się z łazienki i skierowałem się do szafy, kiedy naglę drzwi się otworzyły i stanęła w nich Amanda.
- Wybacz, Parrish mnie zatrzymał - zatrzymała się, kiedy zobaczyła, że jestem w samych bokserkach. Odwróciła się,  ja szybko założyłem spodnie.
- Możesz się odwrócić - zaśmiałem się pod nosem
- Nie śmieszne - odwróciła się z szerokim uśmiechem i rumieńcami na policzkach.
- Dobra, dobra - mruknąłem i wziąłem laptopa na kolana siadając na łóżku, a Amanda usiadła obok mnie.
- Co oglądamy ? - spytała
- Kac Vegas ? - zaproponowałem
- Ok - wzruszyła ramionami,a  ja odpaliłem film
Prawie bez przerwy sę chichraliśmy, a kiedy film się skończył i pojawiły się napisy końcowe zobaczyłem, że jest jeszcze wcześnie.
- Co dalej ? - spytałem

< Amanda ? :> >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga!