Od Catherine Cd. Olivier (6)

Od Catherine Cd. Olivier

Wydałam z siebie głębokie westchnienie.
- Widzisz... Kiedy byłam w 3 klasie gimnazjum poznałam chłopak. Niby nic, ale dla takiej dziewczyny jak ja był spełnieniem. Nie dlatego, że był przystojny, czy miał hajs. Tylko dlatego, że ze mną był. Że mnie zauważył. Byliśmy ze sobą dwa lata. To był mój najdłuższy związek. A potem idąc korytarzem jego nowej szkoły i chcąc zrobić mu niespodziankę zobaczyłam go całującego się z inną - powiedziałam patrząc się w okno - Po prostu. Kiedy cię pocałowałam, poczułam się tak jakby wszystko zaraz miało runąć. Nasza przyjaźń, i to wszystko. Poczułam się winna temu, że ten chłopak ode mnie odszedł, i że ty zapewne też odejdziesz - dokończyłam dalej wpatrując się w ten sam punkt
- Cath ? - powiedział Olivier zwracając na siebie moją uwagę.
- Tak ? - spytałam przenosząc na niego wzrok

< Oli ? :)))) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga!