Od Catherine Cd. Olivier (1)

Od Catherine Cd. Olivier

Nie powiem słodko. Chodziłam po dosłownie pustym i cichym domu.
- Catherine ? - usłyszałam głos taty z dołu
- Tak ? - krzyknęłam stając w miejscu
- Wyjeżdżamy ! Konie są już załadowane ! - wywróciłam oczami. moi rodzice uznali, że jeżeli moje rodzeństwo wyjechało to ja też powinnam... Fantastyczny pomysł
Wsiadłam do samochodu i już po 5 minutach spałam, gdyż przez całą noc się pakowałam
***
Poczułam szturchanie w ramię, a kiedy otworzyłam oczy zobaczyłam pyszczek psa.
- Nero ? - zaśmiałam się pod nosem i odwróciłam głowę. Stała tam moja siostra.
- No cześć Cath. Miło, że w końcu się obudziałaś - powiedziała z radosnym uśmiechem, chyba jeszcze w życiu nie widziałam jej takiej szczęśliwej
Punkt pierwszy do mojej listy co muszę zrobić - 1. Dowiedzieć się kto jest powodem tego uśmieszku na twarzy Sam
Wyszłam z samochodu i przytuliłam siostrę, a następnie wzięłam walizki, które już po chwili z rąk zabrał mi jakiś chłopak.
- Milutko. - odwróciłam się w stronę mojego wybawcy, dzięki któremu nie zerwe sobie mięśni - Cześć jestem Catherine. - uśmiechnęłam się

< Olivier ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga!