Od Catherine Cd. Olivier

Poczłapałam do szafy i wyjęłam z niej białą koszulkę, czarną bluzę z naapisem ,, Never say never '' oraz szare dresy zwężane przy końcach. Wysuszyłam włosy i związałam je w luźnego koka, a następnie zakopałam się po kołdrą.
- Myślę, że posłuchasz się mnie następnym razem jeśli coś takiego przyjdzie ci do głowy - usłyszałam za sobą głos chłopaka
- Oczywiście, Kochanie - wymamrotałam zamykając oczy
Jak tu jest chol*rnie zimno !
Poczułam uginający się materac i ramię chłopaka oplatające mnie w talii. Oli położył mi dłoń na czole.
- Chyba masz gorączkę, Słońce - wyszeptał
Odwróciłam się w jego stronę i z zamkniętymi oczami wtuliłam się w jego klatkę piersiową.
- Czuję - mruknęłam marszcząc brwi
- Zimno ci ?- spytał przyciągając mnie mocnej do siebie i pocierając moje plecy.
- Potwornie - powiedziałam
- Przyniosę ci herbaty, bo mi tu zamarzniesz - odparł i już go nie było
Wywróciłam oczami. teraz zrobiło się jeszcze zimniej.
Po chwili poczułam na swoim ramieniu gorąc przeszywającą moje ciało.
- Wróciłem - doszedł do mnie głos Oliviera
Uśmiechnęłam się lekko, podnosząc się i zajmując miejsce obok chłopaka. Położyłąm mu głowę na ramieniu i złączyłam nasze palce.

- Wyglądasz beznadziejnie - powiedział patrząc się na moją twarz. Miałam zapewne podkrążone oczy, zapadnięte policzki i byłam kompletnie blada.
- Też cię kocham - zaśmiałam się zarzucając mu ręce na kark i siadając na nim okrakiem
- Połóż się. Musisz odpocząć - dosłownie przerzucił mnie przez ramię i położył pod kołdrą, a następnie przykrył mnie jeszcze kocem.
- Dobranoc - wyszeptał przyciągając mnie do siebie.


< Oli ? :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga!