Od Catherine Cd. Olivier (7)

Od Catherine Cd. Olivier

- Zachęcająca propozycja - uśmiechnęłam się złośliwie
Chłopak wydał z siebie zmęczone westchnienie i przyciągnął mnie do siebie łącząc nasze usta. Zarzuciłam mu ręce na kark i pogłębiłam pocałunek siadając na chłopaku.
Naglę usłyszałam otwieranie drzwi. Szybko odwróciłam głowę i ujrzałam mojego brata... Fuck...
- Cath. Chciałem pogadać, ale chyba jesteś zajęta - powiedział z niezręczną nutką w głosie i prawie biegiem wyszedł z pokoju.
Usłyszałam śmiech Oliviera.
- Dla ciebie to jest może śmieszne, ale mi później głowę ukręci i powiesi na włóczni - na mojej twarzy pojawił się grymas
- O jejciu. Nie złość się - dźgnął mnie palcem w żebra
Wywróciłam oczami i wtuliłam się w niego.
- Idę się wykąpać. jak chcesz możesz tu poczekać - posłałam w jego stornę oczko. Wzięłam z szafy szarą piżamę ( http://damskie.net/foto_prod/64608_1.jpg ) i skierowałam się do łazienki.
Zamknęłam drzwi na zamek i wzięłam szybki prysznic, a następnie ubrałam na siebie piżamę. Stanęłam przed lustrem i dokładnie rozczesałam włosy, a następnie związałam je w luźnego koka. Zmyłam makijaż i wyszłam z łazienki.
- Wróciłam ! - powiedziałam z uśmiechem rzucając się na łózko - Przebrałeś się ? - spytałam ze zdziwieniem
- No wiesz. Mi ogarnięcie się nie zajmuje pół godziny - zaśmiała się
- Debil - mruknęłam kładąc się pod kołdrą
- Miło mi, a ja Olivier. - wyszczerzył się złośliwie

< Oli ? :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga!