Od Luke Cd. Katy

- Spoko - powiedziałem, a kąciki moich ust uniosły się delikatnie ku górze, kiedy zobaczyłem moją szarlotkę z lodami.
- Dosłownie pochłaniasz ją wzrokiem - odparła ironicznie dziewczyna patrząc się na mnie, jak na idiotę.
- Cicho bądź. Wcale nie - zmrużyłem oczy patrząc się na dziewczynę, a następnie pomogłem, a raczej przejąłem od kelnerki talerz z moim jedzonkiem. ( <3 )
Zacząłem jeść, nie zwracając uwagi na dziewczynę stojącą nade mną z szerokim uśmiechem. Często tu bywam i niestety dziewczynę tę znam. Zawsze słyszę miliony szeptów, kiedy wchodzę do kawiarni i zawsze to ona mówi najgłośniej, jakby chciała abym wszystko słyszał.
Wywróciłem dyskretnie oczami i podniosłem wzrok.
- Tak ? - zmarszczyłem brwi
- Chciałabym się tylko zapytać...
- Przepraszam, ale nie mam teraz czasu - rzekłem wskazując na dziewczynę siedzącą przede mną - Jakby pani jeszcze nie zauważyła jestem tu z kimś.
Dziewczyna obdarzyła jeszcze Kate nienawistnym spojrzeniem i odeszła patrząc się na swoje szponiaste tipsy.
Wydałem z siebie westchnienie pełne ulgi.
- Nawet nie wiesz, jak ci dziękuje, że tu jesteś - powiedziałem patrząc się uradowany na dziewczynę
- Do usług - uśmiechnęła się nieśmiało.

< Katy ? :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga!